می گن یه ماه تو آسمونه
یه فرشته روی زمین!
عزیزم خسته نمی شی دو شیفت کار می کنی؟!!!!
کاربر شهرسختافزار
می گن یه ماه تو آسمونه
یه فرشته روی زمین!
عزیزم خسته نمی شی دو شیفت کار می کنی؟!!!!
4 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 4 میهمان)
Bookmarks