بوسه تصادفي است که خسارت ندارد آغوش پارکينگي است که جريمه دارد.
اگر روزي احساسم را نقاشي كنم
در تمام ورق هايش چهره توست.
حق آب و گل داره
بوسه تصادفي است که خسارت ندارد آغوش پارکينگي است که جريمه دارد.
اگر روزي احساسم را نقاشي كنم
در تمام ورق هايش چهره توست.
19 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 19 میهمان)
Bookmarks