میدونم چقدر از GPRS ایرانسل استفاده میکنیدولی اگر کاربر GPRSباشید حتما میدانید که ایرانسل در تبلیغات خود اعلام میکند که از ساعت 11 شب به بعد تعرفه به 2 ریال کاهش می یابدواگر تو این ساعات تعرفه تخفیفی از GPRS استفاده کرده باشید متوجه شده اید که این امر ادعایی بیش نیست.
مشکل از این جاست که ساعت GPRS ایرانسل بر اساس ساعت جهانی تنظیم شده یعنی الان که در 6 ماه اول سال هستیم اختلاف ساعت ایران با ساعت جهانی 4.5 ساعت میباشد
که این اشکال باعث شده که به جای ساعت 11 شب ساعت 3.5 نصفه شب تعرفه تخفیفی اعمال شود و بسیاری از کاربران بدون اطلاع از ین امر و به هوای این که از ساعت 11 به بعد اینترنت 2 ریال برای هر کیلو بایت میشود اقدام به استفاده از gprs در این ساعت میکنند که به نوع خود میتوان گفت کلاه برداری است
این مشکل 7 الی 8 ماه است که وجود دارد با چند نفر از دوستان بسیار جدی پیگیر این قضیه شدیم و از طریق روابط عموی ایرانسل هم اقدام کردیم و از طریق قسمت فنی و..... ولی گوش کسی بدهکار این حرف ها نبود
.
لینک اعتراض نامه ای که دوستان به وجود آوردند! شما هم شرکت کنید:
کد:http://www.petitiononline.com/gprs935/petition.html







پاسخ با نقل قول
Bookmarks