salam
bebakhshid akhe az in sar dar nemishe avord mishe tozih bedid? mamnoon
کاربر شهرسختافزار
salam
bebakhshid akhe az in sar dar nemishe avord mishe tozih bedid? mamnoon
عضو VIP شهرسختافزار
دوست عزیز در حال حاضرGPRS رو فقط ایرانسل داره که اونم تنظیماتش تو اکثر گوشی ها به صورت Default تنظیم میشه!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط pedi_maram برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حالا شما تنظیمات گوشیت به هم خورده؟!
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks