خود کپچر هم نقش داره . بعضی از کارتها مثل اسنازی dv maker کیفیت مناسب تری تو خروجی میدن . اگر پورت ilink داره میتونی از نرم افزارهای بهتری استفاده کنید .
خود کپچر هم نقش داره . بعضی از کارتها مثل اسنازی dv maker کیفیت مناسب تری تو خروجی میدن . اگر پورت ilink داره میتونی از نرم افزارهای بهتری استفاده کنید .
amiriran1 (22-03-16)
کاربر شهرسختافزار
بله پورت ilink داره و s video
الان کارت کپچر تو بازار قیمت مناسب چی هست؟؟؟؟؟
با وجود این پورت بازم باید کارت کپچر باشه ؟؟؟؟
نرم افزار کپچر چی خوبه؟؟؟؟؟؟؟
نه با پورت ilink اگر سیستمت 1394 داشته باشه فقط کافیه وصل کنی به سیستم و با یک نرم افزار کپچر فیلمها رو منتقل کنی به سیستمتبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amiriran1 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
amiriran1 (23-03-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks