چیپ بردکام بهتره .
tplink 8970
را بیشتر میپسندم
کاربر شهرسختافزار
ممنونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شما tplink 8970 داشتید؟ ....تو سایتای خارجی نوشته بود که با اینکه چیپ برودکام داره ولی تنظیم snr teawk نداره(
توی مودم 8960 tplink مثه که همچین تنظیمی وجود داره ) که به خاطر همین تاثیری تو ثابت نگه داشتن خط و افزایش چند عددی snr نداره؟
کلا باید این قابلیتو داسته باشه یا اینکه بطور خودکار هست؟
من 8960 دارم و مشکلی با نویز خط ندارم . بدون مشکل کار میکنه . با توجه به سیم کشی کاملا تخیلی ساختمان های نوسازبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط meisam8051 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
*مدل 8960 تا ورژن 7 اومده تو خود سایت tplink .....همشون broadcom هستن؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
قابلیت snr tweak داره یا خود به خود بهترین تنظیمو انجام میده؟
برد wifi چطور هست؟
پهنای باند و ترافیکو میشه برای lan و wifi محدود کرد؟
vdsl هم ساپورت میکنه؟
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سرعتم رو 4تا 4.5 Mb هست ، میخوام ببینم چی مودمی بگیرم که بشه سرعت بالاتر ، از isp گرفت ؟
والا من میخواستم تا 200 برای مودم خرج کنم با در نظر گرفتن اون نکاتی که تو پست اول گفتم بهترین مودم چی هست؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks