سلام من وقتي menu1 رو ميزنم yesنمياد چكار كنم؟
کاربر شهرسختافزار
سلام من وقتي menu1 رو ميزنم yesنمياد چكار كنم؟
من چند تا بازی واسه گوشیم دانلود کردم.ولی همشون بصورت علامت سوال درمیاد و خوونده نمیشه.
میتوونید راهنماییم کنید.مرسی
گوشیم:6233 nokia
من نه آبشارم که هردم سر به زیر آرم
من آن کوهم که دست آسمان در دست خویش دارم/
من نه آن ساقه ی خم گشته ی ژولیده ی یاسم
من همان سرو بلندم،لانه ها در قلب خویش دارم/
من نه آن جوی ضعیف کوچه هایم
آن خروشان بحر مواجم،بسی ناگفته ها در کام خویش دارم...
(اشکان)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks