سلام خسته نباشي اگه ميشه برنامه اس ام اس گاردو براي ان73 بزاري ممنون ميشم
کاربر شهرسختافزار
سلام خسته نباشي اگه ميشه برنامه اس ام اس گاردو براي ان73 بزاري ممنون ميشم
Shahed (13-10-07)
کاربر شهرسختافزار
سلام اگه یک file manager برای n73 بزارید ممنون میشم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sal برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks