سلام
ساین ش کنید یعنی چه؟
خیلی سخت شده مانوفهمیم ها یجوری بگیند تا ما هم وفهمیم
کاربر شهرسختافزار
سلام
ساین ش کنید یعنی چه؟
خیلی سخت شده مانوفهمیم ها یجوری بگیند تا ما هم وفهمیم
Mehdi46 (28-10-08)
کاربر شهرسختافزار
لینک فایل اصلی برنامه دوباره آپلود شد و به زودی نقشه ها هم آپلود می شن.
freeandazad (11-05-08)
کاربر شهرسختافزار
درسته دوست من.متاسفانه لینکا سوخته . به زودی درستش می کنم.
freeandazad (11-05-08)
کاربر شهرسختافزار
با سلام بیصبرانه منتظرم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mojtaba_n87 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
باتشکر
کاربر شهرسختافزار
تمامی لینک ها درست شدند و نقشه های جدید هم اضافه شد.
کاربر شهرسختافزار
سلام من از شما یک درخاست دارم و آن این که این برنامه ی جی پی اس را به همرا تمامی نقشه های جدید وقدیم را به هماه ورژن فارسی آن ا برای من ایمیل کنی خاهش میکنم این کار را انجام بده واقعا برام مهم و حیاتی است. پیشا پیش ممنون... Email:samio2003@yhoo.com
کاربر شهرسختافزار
سلام من از شما یک درخاست دارم و آن این که این برنامه ی جی پی اس را به همرا تمامی نقشه های جدید وقدیم را به هماه ورژن فارسی آن ا برای من ایمیل کنی اخه به هیچ عنوان نتوانستم دانلود کنم. خاهش میکنم این کار را انجام بده واقعا برام مهم و حیاتی است. پیشا پیش ممنون... Email:samio2003@yhoo.com
کاربر شهرسختافزار
سلام من از شما یک درخاست دارم و آن این که این برنامه ی جی پی اس را به همرا تمامی نقشه های جدید وقدیم را به هماه ورژن فارسی آن ا برای من ایمیل کنی اخه به هیچ عنوان نتوانستم دانلود کنم. خاهش میکنم این کار را انجام بده واقعا برام مهم و حیاتی است. پیشا پیش ممنون... Email;samio2003@yahoo.com
کاربر شهرسختافزار
با سلام خدمت دوستان
من که هرکاری کردم رو n95 نصب نشد!!!!!!!!!!111
چیکار کنم؟
مرسییییییییییی
کاربر شهرسختافزار
با سلام خدمت آقا مجتبی و همگی کاربران عزیز. یه سوال داشتم ممنون میشم اگه کسی منو راهنمایی کنه.
میخواستم بدونم آیا راهی هست که نقشه های تهیه شده با فرمت Shap File را روی GPS بار گذاری کرد ؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks