ساین کردن مثل شناسنامه دار کردن گوشیه و بیشتر واسه نصب نرم افزار های symbian کاربرد داره
شما گوشیتون رو هک کنید اینجوری نیاز به ساین نداریدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مثل شناسنامه واسه گوشی نمی مونه، بلکه مثل شناسنامه واسه نرم افزار می مونه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

Sign کردن باعث میشه که گوشی نرم افزار رو به رسمیت و تاییدیه سیمبیان در نظر بگیره و اونو نصب کنه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید