سلام!
لطفآ درخواست برنامه برای سیمبین 9.1 رو در این تاپیک مطرح بفرمایید!
ممنون - X Ray
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خسته نباشید من یک file manager برای گوشیه n73می خواستم.ممنون.