سلام
میخواستم بدونم فایلهای gpx کجا تشریف دارن و چجور باید کپیشون کنیم؟
کاربر شهرسختافزار
سلام
میخواستم بدونم فایلهای gpx کجا تشریف دارن و چجور باید کپیشون کنیم؟
عضو VIP شهرسختافزار
نقشه های جدید دیگه نیازی به این فایل ها ندارند !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط albaiaz برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شما اگه سیگنال رو کامل دریافت کنی، نقشه ها رو واست میاره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks