اساتید محترم و گرامی خیلی معذرت میخوام.واقعا عذرخواهی میکنم.میدونم که اینجا جاش نیست.اما من خیلی وقتی دنبال این بورد هستم تو شهرمون (اهواز) هر چقدر بازارو زیرو رو کردم کسی از این بورد نداشت.مدلهای دیگه بود اما این مدل موجود نیست.فروشنده ها گفتن تهران شاید گیرت بیاد.اینه که اینجا دیدم این بورد رو شما دارید.خواستم لطف کنید به من بگید که این بورد تهران موجود هست؟قیمت تقریبیش چقدر هست؟(به دلیل نوسانات ارز با 30 40 تومن اختلاف هم باشه موردی نیست)آخه من امکان اینو ندارم که حضورا بیام پایتخت.و اگه لطف کنید شماره تلفن مرکز فروش محصولات گیگابایت و آوژنگ.بازم بابت پست نا به جام عذرخواهی میکنم.






پاسخ با نقل قول


Bookmarks