همون کارت رو من اور کردم و در کیس رو باز کردم کیس قبلی کاملا شلوغ بود کلی کابل + هر 2 تا PCI اشغال بود مودم و کارت TV و بین گرافیک و مودم 2 سانت فاصله من به رکورد دمای 102 درجه سانتی گراد رسیدم در حالت لود 100 درصد .
در ضمن فن پشت کیس رو من کاملا جلوش رو برش دادم فن 8 سانتی بود که هیچ مانعی جلوی هوای خروجی نداشته باشه و واقعا هم خیلی عالی هوا رو بیرون میکشید بعدا عکساش رو میزارم .






پاسخ با نقل قول
Bookmarks