مهراد جان کاملا درسته البته از سیستمهای خنک کننده استفاده شده ولی یه چیزی در مورده p4 631 بگم به راحتی خود شما هم می تونید با همون فن معمولی تا 5000 اورش کنید چون خودم اینکار را انجام دادم و بنچهاشم گذاشتم.
مهراد جان کاملا درسته البته از سیستمهای خنک کننده استفاده شده ولی یه چیزی در مورده p4 631 بگم به راحتی خود شما هم می تونید با همون فن معمولی تا 5000 اورش کنید چون خودم اینکار را انجام دادم و بنچهاشم گذاشتم.
آخرین ویرایش توسط WORYA_SH در تاریخ 29-05-07 انجام شده است
MOHGOLD (29-05-07)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks