نسخه EVEREST شما چیه ؟ از نسخه 4.5 استفاده کنید .

2- احتمالا مادربرد شما توانایی نشون داده ولتاژ DIMM را نداره ( توی بایوس ببینید میتونه نشون بده ؟ )

ورژن برنامه اینه :
EVEREST Ultimate Edition 4.50..1460.0برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

و کجای بایوس ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

مادربردم P5Q-E هست !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید