سلام.
من دو تا رم 2گیگ OCZ Gold Series دارم.
اگه کسی از این رم ها استفاده می کنه و اور کرده میشه بگه تا چه فرکانس و چه ولتاژی تونسته برسونه؟
Default : 5-5-5-15 @ 1.9v
سلام.
من دو تا رم 2گیگ OCZ Gold Series دارم.
اگه کسی از این رم ها استفاده می کنه و اور کرده میشه بگه تا چه فرکانس و چه ولتاژی تونسته برسونه؟
Default : 5-5-5-15 @ 1.9v
HWBOT Crew
سلام دوست عزیز...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط enrique777red برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگر منظور شما Ocz Gold PC2-6400 cl5 هست...؟؟ باید بگم که این ماژول ها تا 1100 cl5 جواب می دن...
ولی توصیه می کنم همین 800 رو 4.4.4.12 تست کنید... من خودم بدون تغییر ولتاژ پایدار دارم...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هرچند می تونید این فرکانس هارو هم تست کنید:
(البته برای استفاده دائمی ولتاژ بیش از 2.3 توصیه نمی شه...!!)
3.3.3.9 720 2.35v
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=541576
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
2.35v 4.4.4.12 940
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=541562
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
2.35v 1040 5.4.4.14
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=541578
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
موفق باشید...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط Olesius در تاریخ 24-04-09 انجام شده است
AlleN (24-04-09)
ببخشید منظورتون از بدون تغییر ولتاژ همون ولتاژ 1.9 هسته یا یک ولتاژ دیگه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Olesius برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
HWBOT Crew
همون ولتاژ Auto...!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط enrique777red برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در این حالت بورد می تونه 0.1v-0.2v بالاتر رو هم تامین کنه...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
احتمالا به دلیل 2گیگ بودن ماژول ها, شما باید یک مقدار بیشتر ولتاژ برای پایداری اعمال کنید... مثلا به جای 2.2v مجبور بشید 2.24v بدید...!!!
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks