سلام
من چند تا سوال در زمینه تایمینگ رم دارم
درباره Ratio بهتره روی چه نسبتی تنظیم کنیم ؟ غیر فعال بشه بهتر ؟
SPD در زمینه Timing رم ها چگونه عمل می کنه ؟
Memory Hole چی هستش ؟
کاربر شهرسختافزار
سلام
من چند تا سوال در زمینه تایمینگ رم دارم
درباره Ratio بهتره روی چه نسبتی تنظیم کنیم ؟ غیر فعال بشه بهتر ؟
SPD در زمینه Timing رم ها چگونه عمل می کنه ؟
Memory Hole چی هستش ؟
3 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 3 میهمان)
Bookmarks