2.20vبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط PCminister برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این رمها نسبت به GSkill HK بهتر هستند ولی هنوز با HZ مقایسه نکردم.
قیمت باس 800، حدود 85 هست. فقط حواست باشه چیپهای باس 800 نسبت به اینها پایینتره.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Micron برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کلا نمیشه گفت مثلا برند X نسبت به برند Y بهتر اورکلاک میشه، باید مدل به مدل بررسی بشه که فکر کنم توی این رده قیمت همین Transcend ها عالی باشن!






پاسخ با نقل قول
Bookmarks