برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ویرجیل عزیز ولتاژ چقدر دادی؟!

به نظرت gskill بهتر نیست؟

اما من که با این geil دارم میرم ته صف!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

با تشکر.
2.20v
این رمها نسبت به GSkill HK بهتر هستند ولی هنوز با HZ مقایسه نکردم.

آرمان جا باس 800 چه قیمته ؟

به نظرت Crosait بهتر اور میشه یا G-Skillیا این رما ؟

با تشکر برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
قیمت باس 800، حدود 85 هست. فقط حواست باشه چیپهای باس 800 نسبت به اینها پایینتره.
کلا نمیشه گفت مثلا برند X نسبت به برند Y بهتر اورکلاک میشه، باید مدل به مدل بررسی بشه که فکر کنم توی این رده قیمت همین Transcend ها عالی باشن!