ببین مهراد عزیز شما خیلی وقتها یه ولتاز را چه تو ستاپ یا چه تحت ویندوز انتخاب می کنید ولی وقتی از یه مونیتورینگ استفاده می کنی می بینی ولتاز متغیره و کم و زیاد میشه این یکی از راههای ثابت نگه داشتن ولتاز هستش
علت تغییر ولتاژ چیه خب ؟

سپاس