خب وریا جان با این کار چه اتفاقی میفته؟
نظرت در مورد روشهای دیگه مود کردن چیه؟
ضمنا از کجا بفهمیم که باید کجا رو با مداد خط بکشیم؟
ممنون
Administrator
خب وریا جان با این کار چه اتفاقی میفته؟
نظرت در مورد روشهای دیگه مود کردن چیه؟
ضمنا از کجا بفهمیم که باید کجا رو با مداد خط بکشیم؟
ممنون
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks