واسه اینه که سیستم استیبل نیست ...
Administrator
واسه اینه که سیستم استیبل نیست ...
مهراد جان ميشه بيشتر توضيح بديبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
يعني چي استيبل نيست؟
SONYERRICSSON W810i User
Sonyericsson FUN
कभी हार
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMIR_P30 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
امیر جان Stable همون پایدار هست ...
دقیقا درسته ! سیستم استیبل نیست و یکی از نشونه هایی که می تونید بفهمید سیستم استیبل هست یا نه آمدن این صفحه در هنگام تست هست ....
موفق باشید
شهریار
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks