برای اور باید از یه مدل رم استفاده کنی هر 2 تا رمت خوبه اما باید یه نوع باشند برای تست پایداری از orthos_exe_20060420 استفاده کن.
برای اور باید از یه مدل رم استفاده کنی هر 2 تا رمت خوبه اما باید یه نوع باشند برای تست پایداری از orthos_exe_20060420 استفاده کن.
K A S R A (01-03-08), PCminister (01-03-08)
کاربر شهرسختافزار
میشه دلیل لزوم استفاده از رمهای هم مدل را بگین لطفا؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط WORYA_SH برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با تشکر.
God save us everyone,
Will we burn inside the fires of a thousand suns?
For the sins of our hand
The sins of our tongue
The sins of our father
The sins of our young
K A S R A (01-03-08)
موافقم ... ظرفیت و فرکانس هر دو شون که یکیه ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط PCminister برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در ضمن من یه کارایی هم کردم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی فعلا در مرحله آزمایشیم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید خدا رو شکر تا الان که مشکلی نداشتم ...
ان شاالله نتیجشو همین جا میذارم ...
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Friends Will keep you Dry
PCminister (01-03-08)
سلام دوستان ...
CPU Core clock رو رسوندم به 2.7 Gh ( البته در حالت Load بالای 50% ) . در حالت عادی خود به خود میشه 2000 mh .
Base Score ویستا ( Cpu Score ) از 5.3 رسید به 5.5 . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
می خوام برسونمش به 3.0 .
به فرکانس Ram هم دست نزدم ...
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فعلا برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Friends Will keep you Dry
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط PCminister برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
وقتی اور بالا میره شما به تایمنگ یکسان و مقدار ولتاژ یکسان برای رمها نیاز دارید که استفاده از رمهای هم نوع بهترین کار هستش.
K A S R A (03-03-08), PCminister (05-03-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks