چطوری بفهمم سیستم برای استفاده طولانی استیبل هست ؟
این پاور قدرت کافی رو داره ؟
کارت گرافیک رو چطور باید اور کنم؟
چطوری بفهمم سیستم برای استفاده طولانی استیبل هست ؟
این پاور قدرت کافی رو داره ؟
کارت گرافیک رو چطور باید اور کنم؟
mohammad- (02-09-16)
یک تست پایداری با برنامه استرس تست بگیرید .دما هم زیر نظر داشته باشیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط bizak برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
IntelBurnTest 2.54
کارت هم از برنامه MSI Afterburner 4.3.0 استفاده کنید .
پاورتون هم زیاد جالب نیست . در کل پاورهای هانت کی خیلی خوب نیستند .
mohammad- (02-09-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks