باور كن خيلي يادم نيست. خيلي وقت پيش بود. فقط همين يادمه دوتا فايل رو ريختم تو روت اصلي فلاپي و اپديت شد براحتي.
حق آب و گل داره
باور كن خيلي يادم نيست. خيلي وقت پيش بود. فقط همين يادمه دوتا فايل رو ريختم تو روت اصلي فلاپي و اپديت شد براحتي.
والا ما هم همین فایلها رو گذاشتم ولی درست نشدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Emperatour برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
البته طبق چیزی که بالا گفتم
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks