بچه ها من هم از امروز شروع کردم به اور کردن البته از کارت گرافیکم شروع کردم..
با Riva Tuner فعلا کار می کنم ...
باتشکر شهریار
कभी हार
بچه ها من هم از امروز شروع کردم به اور کردن البته از کارت گرافیکم شروع کردم..
با Riva Tuner فعلا کار می کنم ...
باتشکر شهریار
کاربر شهرسختافزار
امیدوارم نتایج خوبی بگیریدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar_NEO
اگر خواستید بایوس گرافیکتون رو اینجا قرار بدید تا من edit کنم و بایوس اورکلاک شده
در خدمتتون قرار بدم (البته اگر گرافیک شما در حد مورد نظرتون پایدار بود )
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks