بهنام تو پیغام خصوصی در مورد دما بحث کردیم قبلا
کاربر شهرسختافزار
بهنام تو پیغام خصوصی در مورد دما بحث کردیم قبلا
کاربر افتخاری انجمن
سرمد,فکر کنم اون در مورد سیستم قبلیت بود,نه؟!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sarmad
تا اونجایی که یادمه روی اون سیستمت سونیک تاور بسته بودی...!:15:
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks