سلام
شاید شما 30 تا از 80 تای هاردتو برای linux فرمت کردی و به همین خاطر در لینوکس 30 نشون میده و باید توسط دستورات مخصوص لینوکس تمام هارد رو قبابل دسترسی کنی بعد در اونجا 80 را بهت نشون میده یا اینکه شاید هم شما فقط 30 تا رو format کردین
سلام
شاید شما 30 تا از 80 تای هاردتو برای linux فرمت کردی و به همین خاطر در لینوکس 30 نشون میده و باید توسط دستورات مخصوص لینوکس تمام هارد رو قبابل دسترسی کنی بعد در اونجا 80 را بهت نشون میده یا اینکه شاید هم شما فقط 30 تا رو format کردین
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks