سلام دوست عزیز
وقتی تنظیمات رو داخل بایوس انجام دادیم ولتاژی که روی برچسب رمها بود یعنی 2.1 ولت رو هم بهش وارد کردید؟
عضو VIP شهرسختافزار
سلام دوست عزیز
وقتی تنظیمات رو داخل بایوس انجام دادیم ولتاژی که روی برچسب رمها بود یعنی 2.1 ولت رو هم بهش وارد کردید؟
Going To Change New HardWare Soon
amir ghayour (18-02-11), mohamad70 (18-02-11)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks