میلاد جان برای آپدیت بایوس از برنامه Live Update استفاده کن که در داخل CD مادربردت باید باشه.

کار باهاش خیلی راحته ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید