میلاد جان برای آپدیت بایوس از برنامه Live Update استفاده کن که در داخل CD مادربردت باید باشه.
کار باهاش خیلی راحته ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Administrator
میلاد جان برای آپدیت بایوس از برنامه Live Update استفاده کن که در داخل CD مادربردت باید باشه.
کار باهاش خیلی راحته ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks