این FSB رو از کجا میشه تغییر داد؟ من فقط همون DRAM Frequency رو تو بایوس پیدا کردم. چیز دیگه ای نبود.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehrdad_ab برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یه سوال: اگر من کلا دوتا رم یک گیگ خودم رو با یه رم دوگیگ مشابه همینی که الان دارم عوض کنم مشکل کلا حل میشه یا فکر میکنید همچنان باقی میمونه
دوستان واقعا ممنونم که تا اینجا اینقدر سریع و کامل و با حوصله به سوال هام جواب دادید. واقعا نمیدونم چطوری بابت وقت و حوصله ای که میذارید تشکر کنم. مخصوصا جناب Over_Cracker






پاسخ با نقل قول

Bookmarks