باید وارد بایوس بشید وارد advance mode و قسمت dram freq را میبنی تو اونجا روی 2133 ست کن و بعد save کن خارج بشید .
Aaron Swartz (26-05-16), ah2 (26-05-16), SajjadKhati (26-05-16)
همون موقع که گفتین اینکارو کردم ، بعد الان ده دقیقه پیش دوباره همون اتفاق افتاد ، یعنی ممکنه جز رم واسه چیز دیگه ای باشه؟ اگه نیست که باید رمو عوض کنم!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
passmark memtest رو بگیرید و بگذارید رم را کاملا تست کن . حتی اگر یک خطا هم داد رمتون مشکل داره و باید بفرستید برای گارانتی . از اپدیت بایوس هم غافل نشید .البته تست رم تو الویت اول باشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ah2 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks