سلام کیوان جان

شرکت هولت پاکارد یکی از قدیمترین و خوشنامترین شرکتهای (در ضمینه کامپیوتر ) دنیاست ، خیلی بعید میدونم به خاطر یه فلش آبروی خودش رو به خطر بندازه و جنس ضعیف به بازار عرضه کنه

اگر از میشنوی همون دربش به هیکل فلشهای متفرقه که این روزها مثل نقل و نبات تو بازار ریخته میارزه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با سلام
در اينكه hp جزو بهترينها در ضمينه كامپيوتر است شكي نيست . من چون تا به حال فلش از اين برند نديده بودم فكر كردم كه شايد مدلهاي تقلبي باشه و با باز برادران كمونيست در چين توش دستي برده باشن . در هر صوت اگر اصلي باشه فكر كنم خوب بايد جواب بده البته هنوز نرسيدم تستش كنم
راستي نيما جان از اين مدل توي بازار پيدا ميشه . روي رايان صبا كه موجود نيست . هر جا گشتم نبوده
patriot xporter xt 4g
با تشكر