با سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در اينكه hp جزو بهترينها در ضمينه كامپيوتر است شكي نيست . من چون تا به حال فلش از اين برند نديده بودم فكر كردم كه شايد مدلهاي تقلبي باشه و با باز برادران كمونيست در چين توش دستي برده باشن . در هر صوت اگر اصلي باشه فكر كنم خوب بايد جواب بده البته هنوز نرسيدم تستش كنم
راستي نيما جان از اين مدل توي بازار پيدا ميشه . روي رايان صبا كه موجود نيست . هر جا گشتم نبوده
patriot xporter xt 4g
با تشكر






پاسخ با نقل قول


Bookmarks