دوست عزیز فرکانس رو تغییر دادم و روی 266 تنظیم کردم و تا الان بدون هیچ مشکلی کار کرده و چندین فایل تصویری و فیلم با کیفیتهای مختلف رو هم اجرا کردم و در آخر یک بار هم با برنامه Burn In Test ازش تست گرفتم که تست با موفقیت انجام شد. حتی دوباره فرکانس رو روی 333 تنظیم کردم و دوباره با همون برنامه تست گرفتم که باز بدون هیچ مشکلی تست انجام شد.

اینم عکس از حالت فرکانس 266:

http://photo.clod5.com/pic/a5375df32bda.jpg

http://photo.clod5.com/pic/8ec72df0caca.jpg

لطفآ اطلاعاتی که از این عکسها بدست آوردین رو به من هم توضیح بدین.

در ضمن در گزینه تغییر فرکانس بین گزینه ها 400 هم بود. پس میتونم رم با باس 400 هم نصب کنم؟