دو تا رم 4 گیگ باس 1333 با ولتاژ 1.5 بگیرید . بله دوال میشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sinagood برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دو تا رم 4 گیگ باس 1333 با ولتاژ 1.5 بگیرید . بله دوال میشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sinagood برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
sinagood (24-07-17)
خیلی ممنون فقط عذرمیخوام خوب چرا دوتا تهیه کنم؟ مال خودم 1333 هست یکی هم میگیرم کنارش دیگه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دو اسلات رم دارید . برای 8 گیگ دو تا 4 گیگ نیاز دارید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sinagood برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این که رم 4 گیگ جدید با رم فعلی درست کار کنه مسئله دیگریست
sinagood (24-07-17)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks