اون کار هایی که من گفتم رو انجام دادی ؟ کار سختیه ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
و بایوست رو بر گردون به ورژن قبلی ببین درست میشه یا نه .
کاربر شهرسختافزار
اون کار هایی که من گفتم رو انجام دادی ؟ کار سختیه ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
و بایوست رو بر گردون به ورژن قبلی ببین درست میشه یا نه .
HAMED_ARVIN (01-04-09)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Overclocker برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید سخت نیست.ولی خوب یه چت الکی که با ساپورتر اینتل کردم گفت یه clear cmos کن ببین درست میشه بعد لود دیفالت و clear log .
امروز صبح هم با این برنامه تست کردم.فعلا مشکلی برنخوردم.
راستی کسی از دوستان i7 داره و مشکل باس رمها رو داره تو ستاپ که کم نشون بده؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستی رمها رو طبق کاری که گفتی انجام دادم منتهی تکی اصلا بوت نمیشه و سیستم ریست میشه و بوق میزنه.
آخرین ویرایش توسط HAMED_ARVIN در تاریخ 01-04-09 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks