دو تا 2 گیگ گرفتم. اصلا سینک نداره .
دو تا 2 گیگ گرفتم. اصلا سینک نداره .
" کاربر محترم اخبار و اطلاعیه های مهم انجمن و سایت شهر سخت افزار در اینجا دنبال کنید"
| آپلود سنتر عكس | قوانين انجمن | شهرسخت افزار|
HWBOT Crew
بدون سینک...؟؟!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Security برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پس باید این مدل باید باشه درسته...؟؟
http://www.crucial.com/store/partspe...KIT25664AA1067
می شه گفت مشکلی که داره جدا از نداشتن سینک! (البته به خاطر ولتاژ پایین فکر نمی کنم زیاد داغ کنه) زمان تاخیر بالاست... CL7 کارایی رم به شدت کاهش می ده...!!
آخرین ویرایش توسط Olesius در تاریخ 22-02-09 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks