یعنی رمت خوبه در اسم ولی در عمل آنچنان فرقی با یک رم باس 800 عادی با تایمینگ 4 نداره ولی مزیتی که داره این است که خنک کننده خوبی دارد + از سری دموداتوره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید و ...
باید توی اورکلاک تست بشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks