من تایمینگ رو 9 9 9 24 گذاشتم ولتاژ هم 1.65 و DRAM رو هم روی 14 و سایر تنظیمات
منتهی منظورتون رو از trc متوجه نمیشم یه tRC داره که بیشتر از 31 نداره ولی یه tRFC داره که تا 255 قابل تنظیم هست.
من تایمینگ رو 9 9 9 24 گذاشتم ولتاژ هم 1.65 و DRAM رو هم روی 14 و سایر تنظیمات
منتهی منظورتون رو از trc متوجه نمیشم یه tRC داره که بیشتر از 31 نداره ولی یه tRFC داره که تا 255 قابل تنظیم هست.
کاربر شهرسختافزار
روی همون Auto بذارید بوت نمیشه ؟
command Rate رو روی 2T میذارید ؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks