امتياز رمهاي تاخير بالاي DDR3 همينه ديگه
مشكلي هم نيست شما بايد تايمينگ رمتون رو بصورت دستي تنظيم كنيد
تايمينگش رو بزاريد روي 8-9-9-19 امتاز ويستا بيشتر ميشه.
کاربر شهرسختافزار
امتياز رمهاي تاخير بالاي DDR3 همينه ديگه
مشكلي هم نيست شما بايد تايمينگ رمتون رو بصورت دستي تنظيم كنيد
تايمينگش رو بزاريد روي 8-9-9-19 امتاز ويستا بيشتر ميشه.
K1LOU (23-12-09)
کاربر شهرسختافزار
با سلام و تشكر
اين عكسها را دوباره اپلود كردم
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
يه بنچ مارك ضعيف از اين رمها
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
يعني همه رمهاي ddr3 امتياز كمي ميارن ؟MicroSystem امتياز رمهاي تاخير بالاي DDR3 همينه ديگه
از توي بايوس بايد تغيير بدم ؟MicroSystem مشكلي هم نيست شما بايد تايمينگ رمتون رو بصورت دستي تنظيم كنيد
تايمينگش رو بزاريد روي 8-9-9-19 امتاز ويستا بيشتر ميشه.
در كارايي هم تاثير داره يا نه ؟
اين رم در مشخصات روي رم هم فركانس 1333 داره . يعني منظور شما اينه كه فركانس واقعي اون 1066 است و با شروع به كار خود مادربرد اونو اور مي كنه تا 1333 ؟EABخوب عزیز چیزی که در spd نوشته مشخصات رم هست
یعنی رم شما فرکانس مرجعش 1066 هست ولی با اورکلاکی
از طریق بایوس مادربورد میشه 1333 میرسه همینطور که CPU-Z هم
نشون میده تاخیر رم با بالا رفتن فرکانس بال میره
با اين فركانس باز هم بايد زمان تاخير بالا باشه ديگه يا نه ؟EAB برای دیدن کارایی DDR3باید رم هایه بالا فرکانس 1600MHz استفاده شه
در پايان آيا نظرتون اينه كه با فركانس 1600 بگيرم ؟
با تشكر
Comodo Internet Security
کاربر شهرسختافزار
البته کارایی رم فقط با فرکانس رم و تاخیر کم نمیشه سنجید
چیپستی که رم با اون ساخته شده هم خیلی تاثیر داره مثلا چیپ های که توسط micron تولید میشه
خیلی معروف هستند
خنک کننده هم خیلی مهم هست هر چه رم سردتر باشه کارایی بالایی داره
به همین خاطر نمیشه با فرکانس و تاخیر دقیقا گفت کدوم رم بهتره
ولی در کل رم ddr3 حتی بافرکانس پایین و تاخیر بالا بعلت گرمای کم و چیپ بهتر کارایی خیلی بالاتری
نسبت به سریعترین رم ddr2 دارند
فقط قیمت بالاتری دارند
اتفاقا این هفته مجله عصر شبکه بنچمارک تمامی رمهای موجود در بازار رو گذاشته بهتر مطالعه کنید
Computex (23-12-09), K1LOU (24-12-09), MicroSystem (23-12-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks