سلام. اگه امکان داره چنانچه نرم افزاری برای تست رم وجود داره رو هم برام بزارید ممنون میشم. راستی در حال حاضر بهترین برند رم چه برندی است و کلا ویژگیهای یه رم خوب و عالی رو توضیح بدین . ببخشید از اینکه اینهمه سوال می پرسم . با تشکر فراوان
کاربر شهرسختافزار
سلام. اگه امکان داره چنانچه نرم افزاری برای تست رم وجود داره رو هم برام بزارید ممنون میشم. راستی در حال حاضر بهترین برند رم چه برندی است و کلا ویژگیهای یه رم خوب و عالی رو توضیح بدین . ببخشید از اینکه اینهمه سوال می پرسم . با تشکر فراوان
maxxmem برنامه خوبیه ، عزیز بهترین برند دیگه مرد برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط action1 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
الان یه برند از ته لیگ دسته 3 میتونه یک محصول بده بیرون که همه 4 شاخ بشن
تکنولوژی الان در خیلی شرکتها پخش شده و اکثر محصولات به صورت oem در اومدن اگر در این لحظه بنده هم بخوام یه برند راه بندازم به لطف برادران چینی پول خوب میدم جنس عالی تحویل میگیرم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
action1 (30-01-11), mehrdad_ab (31-01-11), mohammad1985 (01-02-11), saeid pc (30-01-11)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks