وسترن بلو خوبه .ssd هم حتما بخرید dvd رام رو هم بجاش از یه اکسترنال استفاده کنید
کاربر شهرسختافزار
سلام عید نوروز مبارک
هارد سومم رو چی بخرم؟
کلا 4تا جاsata داره کیسم ...دوتاش هارد1tb هست یکی ساتاهم dvdرام اشغال کرده [یعنی ssd نمیتونم بگیرم دیگه]
1tbبلو بگیرم خوبه؟ سنگین نمیشه کامپیوتر ]دوتادارم[؟
مارک بهتر هست؟
کاربر فعال انجمن سختافزار
وسترن بلو خوبه .ssd هم حتما بخرید dvd رام رو هم بجاش از یه اکسترنال استفاده کنید
آخرین ویرایش توسط DOOM999 در تاریخ 21-03-18 انجام شده است
AMD>INTEL (21-03-18)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks