سلام استاد عزیز.
بله مشکل حل شد الان درست میره sleep و hibernate هم درست کار میکنه.
میشه لطفا بگید نقش این گزینه در بایوس چیه؟
ممنون
سلام استاد عزیز.
بله مشکل حل شد الان درست میره sleep و hibernate هم درست کار میکنه.
میشه لطفا بگید نقش این گزینه در بایوس چیه؟
ممنون
6432168421 (11-11-20)
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Hoosha برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تفاوت هایی دارند با هم در نوع پاور منیجمنت سیستم که تو لینکی که دوستمون گفتند میتونید دقیق متوجه شوید.
6432168421 (11-11-20), Hoosha (08-11-20)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks