میشه تایمنگشو بهتر کرد ؟
و اینکه یعنی سی پی یو من که i3 هستش باس 1600 رو میکشه واقعا ؟؟

- - - Updated - - -



میشه تایمنگشو بهتر کرد ؟
و اینکه یعنی سی پی یو من که i3 هستش باس 1600 رو میکشه واقعا ؟؟
تایمینگ رو بهتر دستکاری نکنید .بله میکشه

- - - Updated - - -

میشه تایمنگشو بهتر کرد ؟
و اینکه یعنی سی پی یو من که i3 هستش باس 1600 رو میکشه واقعا ؟؟

- - - Updated - - -



میشه تایمنگشو بهتر کرد ؟
و اینکه یعنی سی پی یو من که i3 هستش باس 1600 رو میکشه واقعا ؟؟
تایمینگ رو بهتر دستکاری نکنید .بله میکشه