در مورد پردازنده تون یه تحقیق کوچولو کردم!
طبق گفته ی سایت اینتل حداکثر باسی که می تونید برای این پردازنده استفاده کنین همون 1600 هست و حداکثر مقدار حافظه هم 32 گیگ هست.پردازنده تون از Dual Channel هم پشتیبانی می کنه.
من خودم دو تا از این رم ها دارم و ازشون راضی هستم:
KHX1600C9D3B1/4G
هم کارایی خوبی دارن و هم قیمت مناسبی!






پاسخ با نقل قول

Bookmarks