متشکرم.
این مدل حداقل به چه منبع تغذیهای نیاز داره؟
کاربر شهرسختافزار
متشکرم.
این مدل حداقل به چه منبع تغذیهای نیاز داره؟
یک پاور کولر مستر ELITE 460W هم کافیهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Dr.Matin برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
متشکرم.
به هیچ عنوان نمیشه روی پاورهای ضعیف مثل green 330 حساب کرد؟
نه . همین پاورها ضعیف باعث کاهش بازدهی میشن . یک پاور مطمئن ضامن سلامت قطعات سیستمهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Dr.Matin برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
متشکرم
خرید پاور دست دوم رو پیشنهاد میکنید؟
پاور نه به هیچ عنوان . چون پاور استهلاکش بالاستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Dr.Matin برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
نه . همین پاورها ضعیف باعث کاهش بازدهی میشن . یک پاور مطمئن ضامن سلامت قطعات سیستمه
متشکرم.در این مورد کارت گرافیک فقط به 60w انرژی نیاز داره که از pcie هم استفاده میکنه.
https://www.zotac.com/us/product/gra...x-750-ti-2gb-2
چه نیازی به پاور قوی تر هستش؟
(اینو برای اطلاعات عمومی خودم میپرسم. )
این پاورهای های قدیمی میزان بازدهی حدود 66 درصد هست . این طراحی ها قدیمی شدند . باز میل خودتون هست . من برای سیستم های امروزی زیر 400 وات با طراحی جدید توصیه نمیکنم .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Dr.Matin برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Dr.Matin (09-08-16)
کاربر شهرسختافزار
متشکرم
با این وجود که تقریبا ۲۰۰ ت بایستی برای پاور هزینه کنم به نظرتون بهتر نیست یکم هم بیشتر برای کارت گرافیک هزینه کنم؟ یا نیازی نیست؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks