ببخشید وسط بحثتون میپرم ،ولی یکی از دوستان ما که فیلمبرداری کار میکنه برای سیستم رندرش 20 گیگ رم گذاشته بود!!!
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
قوانین فروم
Bookmarks