دوستان سیستم من p6tse
corei7 930
3*2 corsair 1600 هست
می خواستم بدونم اگه 3 تا 4 گیگ 1333 بگیرم ، بزارم کنارش براش مشکلی پیش می یاد یا نه ؟
ممنون می شم راهنمایی کنید
کاربر شهرسختافزار
دوستان سیستم من p6tse
corei7 930
3*2 corsair 1600 هست
می خواستم بدونم اگه 3 تا 4 گیگ 1333 بگیرم ، بزارم کنارش براش مشکلی پیش می یاد یا نه ؟
ممنون می شم راهنمایی کنید
وی پی اس ایران
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks