اشتباه ميكني 3.25 گيگ رو ميشناسهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط masoomiyat برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
احتمالا يكي از رمها سوخته
کاربر شهرسختافزار
اشتباه ميكني 3.25 گيگ رو ميشناسهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط masoomiyat برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
احتمالا يكي از رمها سوخته
MR.Fantastic (26-10-09)
کاربر شهرسختافزار
سلام
برای بیشتر از 2 گیگ رم بهتره از وین 64 بیتی استفاده کنید تا محدودیتی تو پشتیبانی از مقدار رم نباشه .
[QUOTEشتباه ميكني 3.25 گيگ رو ميشناسه
احتمالا يكي از رمها سوخته][/QUOTE]
کوچکترین مشکلی تو رم ها باعث هنگ و یا BSOD میشه چه برسه به اینکه یکیشون سوخته باشه .
MicroSystem (26-10-09), MR.Fantastic (26-10-09)
کاربر شهرسختافزار
بستگي داره كه چطور سوخته باشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط vandelin برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط MicroSystem در تاریخ 26-10-09 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks